بارگیری استرچ فیلم
بارگیری استرچ فیلم
جولای 12, 2022
ترکیه
ترکیه
آگوست 14, 2023

فیلم استرچ

فیلم استرچ یکی از محصولات پرطرفدار در کشورهای همسایه و اروپایی است. یکی از مزایای فیلم استرچ آراس پلاستیک مطابق بودن با استانداردهای اروپا می‌توان اشاره کرد. فیلم استرچ آراس پلاستیک با به روزترین و با کیفیت‌ترین خطوط تولید پا به فعالیت در این عرصه نهاده است. فیلم استرچ آراس پلاستیک موثرترین و با دوام‌ترین محصول برای ایمن‌سازی بارها می‌باشد. استفاده از آن بسیار ساده و در عین حال می‌توان به صورت خانگی و یا در محیط‌های صنعتی استفاده کرد.

حتما تابه حال به بسته بندی انواع مواد موجود در صنایع مختلف مانند بسته بندی مواد غذایی دقت کرده اید اما ممکن است به جزئیات آن توجه نکرده باشید و برای شما جالب باشد تا بدانید بسته بندی نهایی محصول به چه صورت است.
فیلم استرچ یکی از محصولات پرکاربرد نایلونی است که امکان بسته‌ بندی باصرفه تر و باکیفیت تری را برای استفاده صنعتی، کشاورزی و یا بسته‌ بندی مواد غذایی ایجاد می‌ کند.
در واقع فیلم استرچ همان لایه سلفونی است که در بسته‌ بندی برخی لوازم برقی، شیشه‌ های نوشابه و … استفاده می‌ شود.
این محصول به کمک دستگاه استرچ به دور بسته پیچیده می‌ شود تا محافظت بیشتر و ظاهر بهتری را ایجاد کند و مانع نفوذ غبار و آب به داخل محصول شود.
استرچ با روش های استاندارد نوین و بهداشتی در کارخانجات تولید می شود که باید شفاف، ضدبخار باشد و قابلیت تنظیم اکسیژن مواد موردنظر را داشته باشد.
بهترین سلفون برای بسته بندی مواد غذایی، فیلم استرچ است.  فیلم استرچ در انواع ضخامت و رنگ و با اندازه و متراژهای مختلفی در شرکت آراس پلاستیک قابل تولید می‌ باشد. شرکت آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ فیلم بنابه درخواست مشتری می باشد. 
مهم ترین ویژگی فیلم استرچ میزان کشسانی آن است که می‌ تواند تا 4 برابر طول اولیه برسد. همین کشش است که از میزان مصرف نایلون می‌ کاهد و استحکام بیشتری را ایجاد می‌ کند. به درخواست مشتری و بسته به کاربرد ممکن است ویژگی‌ های دیگری نیز به فیلم استرچ اضافه شود که برای مثال می‌توان به UV و رنگ خاص اشاره کرد.

فیلم استرچ آراس پلاستیک
تولید کننده:

شرکت آراس پلاستیک آتیه

Website:

View website

ارتباط با واحد فروش

جهت خرید استرچ فیلم آراس پلاستیک با ما در ارتباط باشید.

Contact us


 

 

You cannot copy content of this page